„Rinvest“ pristato naująjį identitetą, kurio pagrindinė žinutė – paprasta tampa nepaprasta

2020 03 29
Namukas

Nekilnojamojo turto vystytoja „Rinvest“ atnaujino prekės ženklą ir pasirinko naują identiteto kryptį. Naujasis įmonės logotipas yra sukurtas iš skirtingo storio raidžių ir geometrinių formų, o pagrindiniu simboliu pasirinktas namas, kuris simbolizuoja ir atspindi įmonės veiklos sritį. Naująjį identitetą „Rinvest“ kūrė drauge su rinkodaros ir komunikacijos agentūra „Pragmatikai“.

„Naujojo įmonės  paiešką po septynerių intensyvių veiklos metų pradėjome dar pernai. Šiandien džiaugiamės galėdami pristatyti atnaujintą „Rinvest“ įvaizdį. Paprasta tampa nepaprasta – su tokiu šūkiu ir užsidegimu nuo šios savaitės prisistatome nekilnojamojo turto rinkoje. Save matome kaip vystytojus, kuriančius projektus, kuriuose kiekvienas gali gyventi būtent taip, kaip ir svajojo“, – apie naują viziją pasakoja nekilnojamojo turto vystymo bendrovės „Rinvest“ direktorė Inga Račevska.

Pasak bendrovės vadovės, jau nuo 2012 m. „Rinvest“, įgyvendindama įvairius naujos statybos butų, kotedžų ir gyvenamųjų namų projektus, į situacijas visuomet žvelgia lanksčiai, nuolat ieško visoms suinteresuotoms šalims naudingų sprendimų būdų.

„Mes savo potencialiems klientams, partneriams, rangovams ir subrangovams jau ne pirmus metus rodome, jog „Rinvest“ neįmanoma padaro įmanomu. Su nauju prekės ženklo identitetu tai norime pasakyti dar garsiau ir drąsiau,“ –  teigia I. Račevska.

„Rinvest“ vadovė įsitikinusi, jog atnaujintas vizualinis prekės ženklo identitetas aiškiai atspindi įmonės veiklos kryptį: „Kurdami naują logotipą norėjome parodyti, jog vykdydami projektus mes ypatingai susitelkiame į pastatą, stengdamiesi, kad tie paprasti kvadratiniai metrai jame gyvenantiems taptų nepaprastais namais. Namais, kuriuose gyvenamoji aplinka būtų maksimaliai pritaikyta gyvenimo būdui. Todėl ir mūsų naujame logotipe pagrindiniu akcentu tapo būtent namas“.

Įmonės rinkodaros projektų vadovė Asta Rusteikaitė pasakoja, jog pirmosios komunikacinės kampanijos, kuria bus pristatomas naujasis „Rinvest“ veidas, pagrindiniu simboliu pasirinkta plyta: „Plyta – tai paprastumas. Tačiau tai nėra tik plyta, jei ji yra jūsų namo sienoje. Todėl mes pasirinkome papasakoti istoriją apie plytą, esančią būtent jūsų namuose. Namuose, kuriuose patiriate gražiausias akimirkas. Namuose, kuriuos „Rinvest“ sukūrė jums, kad galėtumėte gyventi taip, kaip ir svajojote. Tuomet ta paprasta plyta tampa išties nepaprasta.“